poniedziałek, 23 kwietnia 2018


Misiowe smutki.

Pluszowe Misie w kącie siedziały,

 bawić się z dziećmi wcale nie chciały, 

i tak cichutko prowadzą rozmowę,

naprawdę mówią, daję mą głowę!.

 „Dzieciaki wcale nas nie kochają,

 zabawki teraz same zostają.

 Same się bawią, same śpiewają,

same prowadzą z sobą rozmowy,

 no kogo tu zabrać w ten świat bajkowy?".

 „Ja chętny, ja chętny!” - pajac podskoczył.

 „Ja druga, ja druga!” - piłka się toczy. 

„My także, my także!”- pojazdy już gnają. 

A my następni!” - pluszaki zmierzają.

 „My chcemy, my chcemy!” -lalki pisnęły.
 „A jakże, a jakże!” - książki machnęły.
Wtem do pokoju wchodzi Anusia,
Zosia i Kasia i Borys i Krysia, 
a zabaw końca nie widać wcale,
i wszyscy się bawią bawią wspaniałe.
Wnet miś pluszowy w górę wędruje, 
a potem w ramionach Ani loduje.
„Tak kocham Ciebie Misiu wspaniały!. 
Nie, dzieci o Was nie zapomniały!”.

4 komentarze:

  1. jeden z moich ulubionych;) oby więcej wierszy o misiowej tematyce;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki😘 oczywiście, że jeszcze będą 😉

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lekkie i przyjemne do czytania wierszyki dla dzieciaków 😀 brawo

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuje bardzo🙂miło mi, że wiersze się podobają 🙂

    OdpowiedzUsuń